Strategia zatrudnienia jest niezwykle istotna w adaptacji przedsiębiorstw do zmieniających się warunków i powinna uwzględniać skuteczne zarządzanie personelem. Czuwają nad tym działy HR, ale również Menedżerowie liniowi, których rolą jest nie tylko zapewnienie odpowiedniej kadry. Działania administracyjne jak układanie harmonogramu czasu pracy, manualne prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie pracowników zajmują wiele czasu, jeżeli nie są wspierane nowoczesnymi narzędziami. Dlatego coraz więcej firm przekonuje się do nowych, innowacyjnych rozwiązań, które optymalizują kluczowe procesy zatrudniania i zarządzania kadrą. Do tej pory mocno obciążony czynnościami administracyjnymi i papierologią personel, może skupić się na zadaniach, które bezpośrednio wspierają rozwój organizacji.
wszystko w jednym miejscu
Platforma myRandstad WorkTime daje możliwość sprawnego zarządzania personelem tymczasowym, planowania czasu pracy oraz rejestrowania obecności i absencji. Aplikacja umożliwia odwzorowanie struktury organizacyjnej firmy oraz ustalonego procesu ewidencji czasu pracy, dzięki temu te działania można zautomatyzować i wyeliminować błędy, które pojawiają się, kiedy tego typu zadania realizowane są w bardziej tradycyjny sposób, np. w formie papierowej lub z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego.
Dzięki integracji z RCP (systemem rejestracji czasu pracy) możliwe jest monitorowanie oraz automatyczne zatwierdzanie obecności pracowników. Integracja z ZUS PUE pozwala na monitorowanie zwolnień lekarskich pracowników, dla których prowadzona jest ewidencja czasu pracy.
Z kolei aplikacja mobilna myRandstad WorkTime przeznaczona dla pracowników pozwala na bieżąco śledzić zaakceptowany czas pracy i w razie potrzeby pozostawić komentarz, który będzie widoczny dla użytkowników platformy.
Sprawdź, jak usprawniliśmy prowadzenie ewidencji czasu pracy u naszego klienta. Pobierz case study.
oszczędność czasu i poprawność danych
Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oraz tworzenie harmonogramów pracy dają Menedżerom liniowym oraz pracownikom działów HR więcej czasu na skoncentrowanie się na zadaniach, które w większym stopniu wymagają ludzkiego zaangażowania oraz realizują cele biznesowe.
Automatyzacja powtarzalnych procesów zmniejsza również ryzyko ludzkiego błędu. Platforma myRandstad WorkTime monitoruje rozbieżność ewidencji od planu oraz zapewnia kilkupoziomowy system akceptacji. Rezygnacja z papierowych ewidencji czasu pracy, bądź danych zbieranych w arkuszu kalkulacyjnym, eliminuje ryzyko błędu przy przenoszeniu danych do systemu płacowego.
Kolejną zaletą myRandstad WorkTime jest dostęp do danych w czasie rzeczywistym. Dzięki czemu możliwy jest bieżący nadzór nad normami czasu pracy oraz kontrola liczby nadgodzin.
Ponadto, korzystając z myRandstad WorkTime mamy też pewność zachowania bezpieczeństwa danych, ponieważ system WorkTime podlega audytom bezpieczeństwa danych i zgodności z RODO.
w jaki sposób myRandstad WorkTime usprawni funkcjonowanie Twojej firmy?
myRandstad WorkTime to nowoczesne narzędzie, które wspiera naszych klientów w planowaniu, ewidencjonowaniu i rozliczaniu czasu pracy Pracowników Tymczasowych. Z powodzeniem wprowadziliśmy je w ponad 80 firmach, które zdecydowały się zautomatyzować administracyjne procesy HR.
wdrożenie narzędzia myRandstad WorkTime realizowane jest w kilku prostych krokach:
omówienie potrzeb klienta
W rozmowie z klientem omawiamy optymalny przebieg procesu ewidencji czasu pracy.
konfiguracja platformy
W kolejnym kroku skonfigurujemy platformę myRandstad WorkTime zgodnie ze wspólnie wypracowanym procesem.
szkolenie z zatwierdzania czasu pracy i rejestrowania nieobecności
Nawet najlepsze rozwiązania technologiczne są bezużyteczne, jeśli nie umiemy z nich korzystać. Dlatego Randstad zapewnia szkolenia dla klientów, aby mogli korzystać z narzędzia w najbardziej optymalny i wydajny sposób.
Zapraszamy do pobrania naszego case study. Dowiedzcie się więcej i sprawdźcie, jak teoria zderza się z rzeczywistością.
Autor: Marcin Sieńczyk
pobierz case study