co zyskujesz
korzystając z usług HR Consultancy
- określenie kluczowych kompetencji istotnych z punktu widzenia pracodawcy w kontekście roli, którą kandydaci/pracownicy mają pełnić w organizacji na danym stanowisku
- dokonywanie właściwych wyborów personalnych - wytypowanie odpowiedniej osoby na dane stanowisko pracy, awanse zawodowe
- obiektywna i bezstronna diagnoza i ocena kompetencji, mocnych stron i obszarów do rozwoju uczestników projektu assessment i development center
- wielowymiarowość oceny zarówno kandydata, jak i pracownika
- zmniejszenie ryzyka związanego z procesami rekrutacji i selekcji
- wykorzystanie narzędzi psychometrycznych, w tym Profili Osobowości Zawodowej, które przedstawiają rozbudowane informacje dotyczące m.in. sposobu funkcjonowania osoby badanej w środowisku pracy.
przykładowe kompetencje
podlegające ocenie w assessment center
- leadership
- zarządzanie pracownikami
- nawiązywanie efektywnych relacji z klientami
- świadomość biznesowa (analiza wyników, budowanie planów)
- zarządzanie konfliktem
zastosowanie
development center
- Konkursy na stanowiska menedżerskie
- Oceny pracowników do pracy
- Projektowanie ścieżek rozwoju zawodowego
- Planowanie potrzeb szkoleniowych
- Projektowanie systemów wynagrodzeń
dlaczego Randstad
Mamy ponad 25 lat doświadczenia w Polsce i ponad 50 lat doświadczenia na świecie.
Zapewniamy indywidualne podejście - przygotujemy dla Ciebie projekt odpowiadający bieżącym potrzebom Twojej firmy.
Korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych, efektywnych i najnowocześniejszych metod oraz narzędzi biznesowych na rynku.
etapy realizacji usług assessment i development center
etapy realizacji
-
przygotowanie i określenie kryteriów
określenie wymagań co do stanowisk oraz kluczowych kompetencji dotyczących zachowań.
wybranie i doprecyzowanie obserwowanych kompetencji.
-
dobór i opracowanie narzędzi
Dobranie skutecznych i efektywnych narzędzi diagnostycznych
Zaplanowanie przebiegu procesu oceny
Ustalenie rodzaju informacji zwrotnej jaka powstanie w wyniku oceny
Dobór adekwatnych narzędzi psychometrycznych
-
realizacja procesu
Wykorzystanie narzędzi wyselekcjonowanych w etapie 2., a także narzędzi testowych
Przeprowadzenie testów, wywiadów, symulacji, sesji i ćwiczeń indywidualnych.
Ocena realizacji zadań i obserwacje zachowań
-
analiza i informacja zwrotna
raporty indywidualne z wynikami oceny każdego pracownika oraz raporty zbiorowe dla danej grupy stanowisk oraz informacje zwrotną z omówieniem i interpretacją wyników.
przykłady zrealizowanych projektów