nasze szkolenia
akademia rekrutacji
-
rekrutacja dla początkujących (1 dzień)
Szkolenie przeznaczone dla osób z krótkim doświadczeniem w prowadzeniu rekrutacji oraz selekcji. Podczas szkolenia uczestnicy:
● uzyskają wiedzę dotyczącą zarządzania procesem rekrutacji oraz metod pozyskiwania kandydatów,
● poznają sposoby ofertowania kandydatów oraz prowadzenia wywiadu z kandydatem,
● przećwiczą sposoby prowadzenia wywiadu biograficznego oraz sprawdzania motywacji kandydata.
-
rekrutacja dla zaawansowanych (2 dni)
Szkolenie przeznaczone dla osób, które mają doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji oraz selekcji. Zakres szkolenia obejmuje:
● powtórzenie wiadomości z zakresu wywiadu biograficznego,
● doskonalenie umiejętności badania potrzeb Klienta,
● doskonalenie umiejętności przeprowadzania wywiadu biograficznego i kompetencyjnego,
● poszerzenie wiedzy na temat błędów w ocenianiu,
● doskonalenie umiejętności wykorzystywania techniki lejka na wywiadzie rekrutacyjnym,
● doskonalenie umiejętności badania kompetencji miękkich kandydata.
-
prowadzenie wywiadu kompetencyjnego (1 dzień)
Szkolenie z zakresu prowadzenia wywiadu kompetencyjnego skierowane jest do osób, które mają doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji oraz selekcji. Szkolenie ma na celu:
● poznanie metodologii prowadzenia wywiadów kompetencyjnych,
● doskonalenie umiejętności w zakresie formułowania pytań kompetencyjnych,
● prowadzenia wywiadów kompetencyjnych.
akademia managera
-
manager od pierwszego dnia (2 dni)
Szkolenie skierowane jest do osób, które przygotowują się do pełnienia roli kierowniczej oraz osób, które niedawno objęły stanowisko kierownicze. Szkolenie ma na celu:
● przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej, m.in. analiza sytuacji wejścia do zespołu, budowania autorytetu managera,
● zidentyfikowanie przez uczestników swoich silnych stron i ograniczeń w roli kierowniczej,
● zidentyfikowanie przez uczestników potencjału swojego zespołu,
● przekazanie podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania zespołem (style zarządzania, dostosowanie stylu zarządzania do sytuacji),
● przećwiczenie „narzędzi managerskich” (delegowanie, kontrola, informacja zwrotna, motywowanie, korygowanie).
-
budowanie zespołu (2 dni)
Szkolenie skierowane jest do osób, które mają do roku doświadczenia w roli managera lub team leadera. Celem szkolenia jest:
● poznanie zagadnień związanych z budowaniem i zarządzaniem zespołem,
● analiza różnorodności ról kierowniczych,
● poznanie teorii ról zespołowych,
● poznanie dynamiki procesów grupowych,
● ćwiczenie umiejętności udzielania feedback'u podwładnym.
-
rozwijanie zespołu (2 dni)
Szkolenie skierowane jest do osób, które mają przynajmniej rok doświadczenia w roli managera lub team leadera. Celem szkolenia jest:
● analiza własnej postawy, zasobów i ograniczeń w prowadzeniu rozmów rozwojowych,
● poznanie narzędzi do prowadzenia rozmów z pracownikami,
● ćwiczenie umiejętności słuchania na 3 poziomach,
● ćwiczenie umiejętności zadawania pytań głębokich,
● ćwiczenie umiejętności dawania oraz otrzymywania feedback’u.
-
wyzwania w pracy managera (2 dni)
Szkolenie skierowane jest do osób, które mają przynajmniej rok doświadczenia w roli kierowniczej. Celem szkolenia jest:
● poszerzenie wiedzy na temat dysfunkcji w zespołach,
● analiza sposobu radzenia sobie z poszczególnymi wyzwaniami (konflikt, brak zaangażowania itp.),
● ustalenie dominującego stylu radzenia sobie z konfliktem.
kompetencje przyszłości
dbamy o rozwój młodego pokolenia podczas warsztatów dla dzieci pracowników pt. “Kompetencje przyszłości”, podczas których wspieramy pierwsze działania związane z planowaniem ich przyszłego życia zawodowego.
zobacz więcejszkolenia z umiejętności miękkich
-
asertywna komunikacja (2 dni)
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę oraz umiejętności w zakresie technik asertywnej rozmowy, przekazywania informacji zwrotnej z pomocą komunikatu JA, obrony przed manipulacją oraz proaktywnego podejścia do pracy z klientem.
-
sztuka prezentacji (2 dni)
Program szkolenia obejmuje:
● omówienie zasad autoprezentacji i efektu pierwszego wrażenia,
● omówienie rodzajów odbiorców prezentacji,
● doskonalenie swojego stylu prezentowania (poprzez indywidualne wystąpienia nagrywane na kamerę)
● techniki radzenia sobie z tremą,
● omówienie struktury prezentacji i sposobów jej uatrakcyjniania.
-
zarządzanie sobą w czasie (2 dni)
Celem szkolenia jest:
● doskonalenie umiejętności planowania, określania celów i wyznaczania priorytetów oraz poszerzenie wiedzy z tego zakresu,
● doskonalenie umiejętności wpływania na innych ludzi poprzez ich warunkowanie i asertywną odmowę,
● poszerzenie wiedzy z zakresu alokacji czasu oraz czynników utrudniających realizację zadań.
dlaczego Randstad
Mamy ponad 25 lat doświadczenia w Polsce i ponad 50 lat doświadczenia na świecie.
Zapewniamy indywidualne podejście - przygotujemy dla Ciebie projekt odpowiadający bieżącym potrzebom Twojej firmy.
Korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych, efektywnych i najnowocześniejszych metod oraz narzędzi biznesowych na rynku.