czym jest randstad employer brand research?
Randstad Employer Brand Research to reprezentatywne badanie dotyczące wizerunku marki pracodawcy i czynników atrakcyjności zatrudnienia. Pierwszy raz przeprowadzono je w 2000 r. w Belgii. Dziś obecne jest już w 32 krajach i obejmuje ponad 173 000 respondentów. W tym roku odbyła się 14. edycja w Polsce. W naszym kraju badanie objęło 150 największych pracodawców oraz firmy dodatkowe, niezbędne do utrzymania benchmarku w sektorach. Spytaliśmy o zdanie 6 794 respondentów, reprezentatywnych dla polskiego społeczeństwa (pod względem wieku, płci, wykształcenia, regionu). Są to Polacy zdolni do pracy w wieku od 18 do 64 lat, zarówno uczący się, pracujący, jak i poszukujący pracy. Przeprowadzone zostało w styczniu 2024 roku.
materiały powiązane
-
randstad employer brand research 2024
W najnowszym badaniu, które realizowaliśmy w styczniu 2024 roku, uczestniczyło ponad 6,7 tys. badanych zatrudnionych w kluczowych gałęziach polskiej gospodarki.