na skróty:
dbamy o Twój komfort.
W Randstad wszystkie sprawy administracyjne załatwisz szybko i wygodnie przez internet na portalu pomocy Randstad, w dowolnym miejscu i czasie. Nasi konsultanci podejmą i obsłużą zlecenie najszybciej jak to możliwe.
jakie sprawy załatwisz na portalu pomocy Randstad?
- zaświadczenia lub świadectwo pracy
- zaświadczenie o prawie do zasiłku chorobowego
- zaświadczenie o zasiłek opiekuńczy
- z powodu sprawowania opieki nad dzieckiem
- pytanie o wynagrodzenie lub pasek wypłaty
- pytanie o umowę o pracę tymczasową
- informacja o rekrutacjach prowadzonych przez Randstad
- zmiana danych osobowych
zarejestruj się
w 3 prostych krokach:
01
wejdź na randstad-belsk.freshdesk.com, a następnie kliknij „zarejestruj się u nas” w prawym, górnym rogu.
02
uzupełnij najważniejsze dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- telefon komórkowy
zaznacz zgody i kliknij zielony przycisk „zarejestruj”.
03
teraz zajrzyj na swoją skrzynkę e-mail. Znajdziesz tam wiadomość z linkiem aktywującym Twoje konto na platformie. Możesz bez obaw kliknąć w link, aby potwierdzić rejestrację, a następnie ustaw swoje indywidualne hasło do portalu.
gotowe!
możesz już w pełni korzystać z naszej platformy.
jak szybko i wygodnie korzystać z platformy.
gdy masz już założone i aktywowane konto, zaloguj się do platformy, aby utworzyć i wysłać do nas zgłoszenie. Możesz to zrobić o dowolnej porze, gdziekolwiek jesteś, wygodnie przez telefon, tablet czy komputer.
po zalogowaniu złóż zgłoszenie.
Kliknij „nowe zgłoszenie” i wypełnij krótki formularz informujący nas dokładnie o szczegółach Twojej sprawy.
wyślij zgłoszenie.
- wybierz temat zgłoszenia
- twój adres e-mail, użyty do zarejestrowania na platformie, będzie już automatycznie wpisany.
- daj nam znać, jaki sposób kontaktu będzie dla Ciebie najlepszy.
- w kilku zdaniach, konkretnie opisz sprawę, którą chcesz załatwić. Dodatkowo, możesz do opisu załączyć plik, jeśli jest taka potrzeba – ułatwi to i przyspieszy nam obsługę Twojego zlecenia.
co oznacza szczegółowe opisanie zlecenia? Jeśli np. potrzebne Ci jest zaświadczenie o wynagrodzeniu, daj nam konkretnie znać dla jakiej instytucji potrzebny jest dokument, czy powinien zawierać informację o Twoich zarobkach, a jeśli tak, to czy ma zawierać pensję brutto, czy netto. - na koniec, kliknij „wyślij”.
nasi konsultanci podejmą zgłoszenie i odezwą się do ciebie najszybciej jak to możliwe!
status zgłoszenia dostępny na bieżąco.
w każdym momencie możesz sprawdzić status swojego zgłoszenia i zobaczyć na jakim jest etapie realizacji.
wystarczy, że po zalogowaniu, na ekranie startowym klikniesz sprawdź status zgłoszenia i wybierzesz opcję "otwarte lub oczekujące".
historia Twoich zgłoszeń cały czas znajduje się na platformie. W dowolnym czasie możesz więc zajrzeć na te, które są już rozwiązane lub zamknięte.
baza wiedzy na wyciągnięcie ręki.
na platformie udostępniamy Ci również bazę wiedzy, w której znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania oraz inne przydatne informacje. Zerknij do niej przed utworzeniem zgłoszenia - być może odpowiedź na Twoje pytanie już tu na Ciebie czeka!