Dołącz do zespołu, który kształtuje przyszłość w branży medycznej! Poszukujemy osób pełnych pasji, otwartych na innowacje i gotowych na wyzwania w dynamicznym środowisku pracy. Jeśli cenisz rozwój, współpracę i nowoczesne podejście do tworzenia rozwiązań, ta oferta jest dla Ciebie.
oferujemy- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- hybrydowy tryb pracy po okresie wdrożenia (3 dni w biurze)
- premia roczna
- dofinansowanie do karty sportowej
- prywatne ubezpieczenie medyczne LuxMed
- ubezpieczenie na życie
- parking lub dopłata do biletu komunikacji miejskiej
- sprawdzanie i aktualizowanie danych bankowych dostawców
- weryfikację raportów z podróży i wydatków, porządkowanie danych i przygotowywanie ich do transferu między systemami
- sprawdzanie wszystkich środków trwałych – dodatki, likwidacje, amortyzacja, weryfikacja amortyzacji podatkowej i księgowej oraz przygotowywanie analiz do transferu między systemami
- współpraca z kontrolerem kredytowym w celu analizowania przeterminowanych lub nierozliczonych kwot, dopasowywania faktur do not kredytowych oraz sprawdzania sald należności (AR) przed transferem między systemami
- weryfikacja sald zobowiązań (AP) i przygotowywanie ich do transferu między systemami
- zapewnienie poufności informacji oraz zabezpieczanie ich poprzez losowe kopie zapasowe bazy danych
- przestrzeganie polityk finansowych, przepisów i regulacji
- aktywny udział we wszystkich sesjach i szkoleniach związanych z wdrożeniem systemu
- odpowiedzialność za wymagane testy związane z wdrożeniem systemu oraz inne działania związane z wdrożeniem systemu
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, adekwatnych do kwalifikacji
- wykształcenia wyższego w dziedzinie księgowości, ekonomii lub pokrewnych
- 3-5 lat doświadczenia w pracy w księgowości
- znajomość zasad rachunkowości i transakcji finansowych
- znajomość regulacji finansowych (w tym zasad rachunkowości GAAP)
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- znajomość MS Office i baz danych oraz podstawowe umiejętności analityczne i statystyczne
- średniozaawansowana znajomość MS Excel (tworzenie arkuszy kalkulacyjnych i używanie funkcji finansowych)
- mile widziana znajomość Microsoft Movex, SAP ERP lub podobnego oprogramowania księgowego
- dobre umiejętności organizacyjne i umiejętność priorytetyzacji zadań
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...