Poszukujemy dobrze zorganizowanej i proaktywnej osoby, która będzie wspierać kierownictwo wyższego szczebla. Chcesz zarządzać harmonogramami, koordynować spotkania, obsługiwać poufną komunikację i nadzorować logistykę podróży? Jeśli dobrze odnajdujesz się w dynamicznym środowisku i przykładasz wagę do szczegółów, to stanowisko jest dla Ciebie!
oferujemy- hybrydowy układ pracy: 3 dni pracy zdalnej z domu i 2 dni pracy w biurze w Krakowie;
- umowa o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia;
- pakiet świadczeń, w tym dostęp do karnetu Medicover Sport i planu opieki medycznej (opcjonalnie)
- efektywne zarządzanie i koordynowanie kalendarza dyrektorów
- monitorowanie i śledzenie działań z zebrać personelu, w celu zapewnienia terminowej realizacji
- nadzorowanie przychodzących komunikatów, w tym zarządzanie pocztą e-mail, przekierowywanie e-maili, przy zachowaniu ścisłej poufności
- organizacja i ułatwianie spotkań oraz wydarzeń specjalnych
- składanie i śledzenie raportów wydatków zgodnie z politykami firmy
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów i odpraw do przeglądu przez kierownictwo
- rozwijanie i udoskonalanie prezentacji PowerPoint w razie potrzeby
- minimum 3–5 lat udokumentowanego doświadczenia w zakresie wsparcia administracyjnego;
- biegła znajomość języka angielskiego;
- zaawansowana znajomość aplikacji MS Office (w tym Outlook, Word, Excel, PowerPoint i SharePoint);
- zorientowanie na pracę zespołową, proaktywność i wysoka umiejętność współpracy;
- zdolność adaptacji ze skoncentrowanym na rozwiązaniach nastawieniem;
- doskonałe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...