Naszym klientem innowacyjna firma finansowa do której poszukujemy asystenta biurowego. Jeżeli praca w administracji i HR jest twoją pasją, znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie, prześlij do nas swoje zgłoszenie.
Miejsce pracy: Warszawa Centrum
oferujemy- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia przez Randstad Polska z możliwością zatrudnienia bezpośrednio u naszego klienta,
- praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00,
- pakiet MyBenefit (m.in. karta multisport, bilety do kina, bony rabatowe itd.).
- współpraca z firmą kurierską, pocztą,
- współpraca z HR, Managerami zespołów, właścicielami firmy,
- przygotowywanie zestawień oraz prezentacji na polecenie przełożonego,
- organizacja eventów firmowych,
- opieka nad gośćmi firmy,
- zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych,
- koordynacja benefitów pracowników,
- zamawianie kart dostępu dla współpracowników,
- inne zadania zlecane przez przełożonego.
- dyspozycyjność i gotowość do pracy w godzinach 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku,
- dobra znajomość MS Office (szczególnie Word, Excel),
- zaawansowana znajomość języka polskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min.B2,
- umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań,
- samodzielność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...