Dla naszego klienta z sektora spożywczego, poszukujemy proaktywnego i dynamicznego Category Managera.
...
Jeśli masz umiejętności budowania relacji z partnerami i chcesz rozwijać swoje zdolności w szybko rozwijającym się środowisku, ta rola jest dla Ciebie!oferujemy
- Stała umowa o pracę bezpośrednio u naszego klienta.
- Model pracy hybrydowej - 3 dni w biurze, 2 dni pracy zdalnej.
- Możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku.
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie zdrowotne.
zadania
- Zarządzanie relacjami z partnerami, negocjowanie i współpraca z nowymi markami w celu wspólnego rozwoju.
- Prowadzenie bieżących rozmów z potencjalnymi nowymi markami i partnerami w celu nawiązania współpracy.
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych oraz współpraca z partnerami przy realizacji planów.
- Opracowywanie rocznej strategii marek i wdrażanie działań zgodnych z ustaloną wizją.
- Koordynowanie działań marketingowych, analiza rynku oraz monitorowanie konkurencji w celu zapewnienia konkurencyjności marek.
- Prowadzenie kampanii marketingowych, współpraca z działem sprzedaży przy realizacji cyklicznych kampanii sprzedażowych.
- Zarządzanie portfelem produktów, w tym analiza potrzeb kategorii i konsumentów w celu opracowania nowych produktów.
- Opracowywanie planów wdrażania nowych produktów na rynek.
- Prowadzenie działań komunikacyjnych i promocyjnych, w tym przygotowanie kampanii od koncepcji po realizację i ewaluację,
- Koordynowanie współpracy z innymi działami wewnętrznymi w celu osiągnięcia celów biznesowych.
- Aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu i prowadzeniu prezentacji sprzedażowych, współpraca z działem KAM.
- Zapewnienie sprawnej dostawy produktów we współpracy z działem logistyki.
- Ścisła współpraca z innymi rynkami w celu wykorzystania wspólnych możliwości i wymiany doświadczeń.
oczekujemy
- Doświadczenie w marketingu strategicznym/operacyjnym oraz odpowiedzialność za value chain.
- Silne umiejętności współpracy oraz doskonałe zdolności planowania i realizacji.
- Minimum 2-3 lata odpowiedniego doświadczenia (preferowane w FMCG).
- Wykształcenie wyższe, najlepiej z zakresu marketingu lub ekonomii,
- Doświadczenie w marketingu B2C oraz strategii operacyjnej.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, z silnymi zdolnościami analitycznymi i zarządzania projektami.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia