Dla naszego klienta, międzynarodowego producenta najnowocześniejszych technologicznych rozwiązań inżynieryjnych/technicznych, poszukujemy kandydata który zbuduje i poprowadzi dział marketingu. Jeśli pasjonuje Cię marketing, technologie oraz masz kompetencje i doświadczenie lidera, nie jest Ci obca praca na celach, liczbach - zapraszamy do aplikowania!
oferujemy
... - strategiczną rolę w budowaniu, tworzeniu i rozwijaniu działu marketingu w firmie o zaawansowanych technologiach inżynieryjnych
- stabilne, wieloletnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz premie
- niezbędne narzędzia do pracy
- pracę stacjonarną w siedzibie z możliwością HO
- wysoka decyzyjność, samodzielność w budowaniu i kreowaniu strategii marketingowej w firmie
zadania
- tworzenie i wdrażanie strategicznych planów działań marketingowych, które
wspierają cele biznesowe firmy i KPI sprzedażowe. - budowanie, rozwijanie i zarządzanie zespołem marketingowym
- procesowe zarządzanie marketingiem: planowanie strategiczne i operacyjne,
KPI, analityka marketingowa, regularne raportowanie działań i ich wyników - optymalizacja procesów lead generation i kosztów działań marketingowych
(CAC, ROI) - budowanie i rozwijanie profesjonalnego zespołu marketingowego, z naciskiem
na efektywność i zaawansowaną analitykę - zarządzanie Budżetem i Efektywność Kosztowa
- dbałość o zgodność formalno-prawną marketingu (RODO, prawa autorskie,
zgody na wizerunek) - regularne raportowanie wyników marketingowych i przedstawianie
rekomendacji strategicznych dla zarządu - zarządzanie wszystkimi działaniami we wszystkich kanałach marketingowych,
zarówno digital (SEO, SEM, Social Media, Content Marketing), jak i offline
(eventy, targi, konferenge) - współpraca strategiczna i operacyjna z agencjami PR
oczekujemy
- wykształcenie wyższe kierunkowe lub z obszaru ekonomii
- doświadczenie w marketingu B2B w branży technologicznej (hardware/software/systemy integracyjne) w kanałach cyfrowych i offliine.
- umiejętność zarządzania operacyjnego projektami marketingowymi w oparciu o cele,
harmonogramy, kamienie milowe, zadania, efekty - znajomość języków obcych: Angielski - min.Cl
- zaawansowana analityka marketingowa: KPI, optymalizacja CAC, mierzenie
efektywności działań - rozumienie sprzedaży B2B, kompleksowych cykli decyzyjnych oraz specyfiki
rynków enterprise/public/gov - doświadczenie w realizacji projektów przy ograniczonych zasobach finansowych i ludzkich
- doświadczenie w budowaniu i tworzeniu działu marketingu od podstaw (procesy i zespół)
- mile widziane doświadczenie w obszarze PR, brandingu oraz employer
brandingu - samodzielność w roli, proaktywne działanie, efektywne zarządzanie
- zdolność do analizy sytuacji, oceny ryzyk, podejmowania
decyzji opartych na faktach i dostosowywania strategii w dynamicznym
środowisku - kompetencje w pracy zespołowej: Umiejętność współpracy z różnorodnymi
zespołami i interesariuszami, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie - zorientowanie na wyniki oraz koncentracja na efektach biznesowych działań
marketingowych - pasja do marketingu, innowacyjności i otwartość na ciągłe uczenie się
- umiejętność pracy z narzędziem Buyer Persona, Unique Value Proposition
- głębokie zrozumienie technologii i produktów technologicznych
- biegła obsługa programów: Excel, mile widziana znajomość MSO365 oraz umiejętność pracy z CRM, narzędzia do analityki, używanie narzędzi Al
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia