Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży logistycznej, poszukujemy kandydatów do działu HR na stanowisko HR & Administration Coordinator (miejsce pracy to Małaszewicze, woj lubelskie)
oferujemy ...podsumowanie
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży logistycznej, poszukujemy kandydatów do działu HR na stanowisko HR & Administration Coordinator (miejsce pracy to Małaszewicze, woj lubelskie)
oferujemy ...nadzorowanie procesów rekrutacji i selekcji,
onboarding nowych pracowników i zapewnianie im stałego wsparcia,
obsługa umów o pracę we współpracy z radcami prawnymi,
koordynowanie listy płac dla polskich biur (4) z pomocą zewnętrznego dostawcy,
prowadzenie rejestru urlopów, zwolnień, innych płatnych nieobecności oraz nadgodzin, w tym ich raportowanie co miesiąc,
zarządzanie benefitami: w tym samochodami służbowymi, ubezpieczeniem zdrowotnym, kartami lunchowymi itp.,
zarządzanie odzieżą roboczą, w tym zamawianie czy wydawanie dla nowych pracowników,
organizowanie, śledzenie i raportowanie szkoleń, ocen pracowniczych,
wspieranie komunikacji wewnętrznej w Polsce pomiędzy pracownikami a HR czy managerami,
pełnienie funkcji głównej osoby kontaktowej dla pracowników w sprawach związanych z HR (36 osób),
koordynowanie fakturowania z klientami, dostawcami i działem administracyjnym w Madrycie,
pomoc w zatwierdzaniu faktur i monitorowanie błędów - ewentualnie ich wyjaśnianie,
wsparcie zarządzania umowami z dostawcami i relacjami z klientami, polisami ubezpieczeniowymi,
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży logistycznej, poszukujemy kandydatów do działu HR na stanowisko HR & Administration Coordinator (miejsce pracy to Małaszewicze, woj lubelskie)
oferujemynadzorowanie procesów rekrutacji i selekcji,
onboarding nowych pracowników i zapewnianie im stałego wsparcia,
obsługa umów o pracę we współpracy z radcami prawnymi,
koordynowanie listy płac dla polskich biur (4) z pomocą zewnętrznego dostawcy,
prowadzenie rejestru urlopów, zwolnień, innych płatnych nieobecności oraz nadgodzin, w tym ich raportowanie co miesiąc,
zarządzanie benefitami: w tym samochodami służbowymi, ubezpieczeniem zdrowotnym, kartami lunchowymi itp.,
zarządzanie odzieżą roboczą, w tym zamawianie czy wydawanie dla nowych pracowników,
organizowanie, śledzenie i raportowanie szkoleń, ocen pracowniczych,
wspieranie komunikacji wewnętrznej w Polsce pomiędzy pracownikami a HR czy managerami,
pełnienie funkcji głównej osoby kontaktowej dla pracowników w sprawach związanych z HR (36 osób),
koordynowanie fakturowania z klientami, dostawcami i działem administracyjnym w Madrycie,
pomoc w zatwierdzaniu faktur i monitorowanie błędów - ewentualnie ich wyjaśnianie,
wsparcie zarządzania umowami z dostawcami i relacjami z klientami, polisami ubezpieczeniowymi,
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
z chęcią odpowiemy na pytania.
Będziemy Cię na bieżąco informować, gdy tylko pojawią się podobne oferty.
Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.