Naszym klientem jest międzynarodowa firma z 25-letnim stażem na polskim rynku, jeżeli chcesz w dalszym ciągu rozwijać się w obszarze kadrowo-płacowym w dużej organizacji, prześlij do nas swoje cv.
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów (praca hybrydowa)
oferujemy- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia (50/50),
- duże możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
- szkolenia i wsparcie na każdym etapie w trakcie wdrożenia,
- wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość otrzymania premii rocznej,
- pakiet benefitów, m.in.: platforma benefitowa MyBenefit, opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na produkty firmowe, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, paczki z okazji Świąt, Program Rekomendacji Pracowników, Program Jubileuszowy.
- koordynacja i współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie administracji kadrowo-płacowej, w tym przygotowywanie danych do listy płac i jej weryfikacja,
- sporządzanie, archiwizacja oraz koordynacja obiegu dokumentów kadrowych w firmie,
- obsługa umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy B2B),
- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach kadrowo-płacowych,
- administrowanie benefitami pracowniczymi,
- koordynacja badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- bieżąca obsługa spraw pracowniczych,
- tworzenie raportów oraz zestawień zgodnie z zapotrzebowaniem Spółki.
- minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej klienta wewnętrznego lub zewnętrznego,
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- doskonała znajomość pakietu MS Office(w szczególności Excel),
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- odpowiedzialność, samodyscyplina i bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...