Jeśli masz podobne doświadczenie zawodowe, mówisz po angielsku i niemiecku i jesteś gotowy, aby stać się częścią zespołu budującego nową strukturę firmy dla globalnego lidera rynku audio - dołącz do naszego klienta w Poznaniu.
Naszym klientem jest rodzinna niemiecka firma, która od ponad 75 lat jest synonimem doskonałej technologii i wyjątkowych doświadczeń audio. Obecnie przechodzi ona rozległe i bardzo ekscytujące zmiany organizacyjne, w wyniku których będzie jeszcze lepiej przygotowana do wykorzystania swoich mocnych stron. Będziesz częścią budowy ich nowego Globalnego Centrum Usług w Poznaniu, które ma wspierać różne funkcje na całym świecie i będziesz miał znaczący wpływ na przyszłość. Będziesz w centrum transformacji i odegrasz aktywną rolę w powodzeniu zmian.
oferujemy- pracę hybrydową w centrum Poznania (3 dni z biura, 2 dni z domu)
- opiekę medyczną i kartę sportową
- karta lunchowa doładowywana co miesiąc
- platforma benefitowa z regularnie przyznawanymi punktami
- dodatkowy bonus roczny
- elastyczne godziny pracy (start między 7 a 9 rano)
- praca dla niemieckiej firmy
- świetna okazja do rozwoju w stale rozwijającym się SSC
- zapewnienie wsparcia operacyjnego w zakresie usług HR dla społeczności HR
- realizowanie procesów HR zgodnie z wytycznymi korporacyjnymi, normami prawnymi i wymaganiami specyficznymi dla danego kraju (np. onboarding, okres próbny)
- przetwarzanie wniosków HR i przygotowywanie dokumentów i raportów związanych z HR (np. umowy, listy referencyjne, certyfikaty)
- wspieranie działań rekrutacyjnych i zarządzania aplikacjami, w tym publikowanie stanowisk, planowanie rozmów kwalifikacyjnych, utrzymywanie bazy danych kandydatów, wstępna selekcja aplikacji, obsługa powiązanej dokumentacji, komunikacja z kandydatami
- zarządzanie danymi w naszych systemach HR zapewnia aktualne informacje o pracownikach i organizacji przy zachowaniu wysokiej jakości i dokładności danych
- archiwizacja dokumentów
- biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2-C1) w mowie i piśmie, dodatkowe języki europejskie będą dodatkowym atutem
- idealni kandydaci będą mieli 1-2 lata doświadczenia w operacjach HR i/lub usługach wspólnych w globalnej organizacji
- dobra znajomość i zrozumienie procesów i procedur HR oraz 1-2 lata doświadczenia administracyjnego w obszarze HR
- doświadczenie z systemami HR jest pożądane, ale zapewnione zostaną obszerne szkolenia
- nastawienie na obsługę klienta i koncentracja na realizacji zadań
- umiejętność budowania silnych i godnych zaufania relacji z innymi oraz skutecznego przyczyniania się do wysoce opartego na współpracy środowiska pracy
- nastawienie na zmiany i zaangażowanie w ciągłe doskonalenie
- doskonałe zarządzanie czasem, planowanie, umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- gotowość do podróżowania (szczególnie podczas fazy onboardingu)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...