Posiadasz wiedzę techniczną z obszaru infrastruktury sieciowej oraz automatyki przemysłowej? Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej w branży technologii komunikacyjnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: inżyniera wsparcia technicznego.
Nie zwlekaj! Aplikuj już dziś.
oferujemy- pracę w międzynarodowym zespole
- atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy
- elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie na życie, płatny urlop na wolontariat, możliwość zakupu akcji pracownikach i wiele innych)
- możliwość rozwijania kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach na terenie całej Polski
- profesjonalny system szkoleń dostosowany do potrzeb i celów zawodowych
- opracowywanie i dostarczanie rozwiązań w zakresie łączności dla klientów firmy, bliska współpraca z zespołem sprzedaży w celu skutecznego zarządzania relacjami z klientami.
- zapewnienie koordynacji technicznej oraz ekspertyzy w kluczowych projektach,
- odpowiedzialność za ścisłą realizację celów opartych na KPI, w tym analiza wyników i podejmowanie działań mających na celu ich poprawę
- kierowanie tworzeniem zintegrowanych rozwiązań, które wykorzystują pełny wachlarz możliwości i produktów firmy, zapewniając indywidualne podejście do każdego klienta.
- ścisła współpraca z zespołem wsparcia rozwiązań CIC oraz zespołami usługowymi w zakresie opracowywania i realizacji Proof of Concepts (PoC), Factory Acceptance Tests (FAT) oraz audytów sieciowych, zapewniając techniczną wykonalność i sukces projektów.
- ekspertyza branżowa na temat kluczowych technologii sieciowych, aktualnych trendów rynkowych i rozwiązań konkurencji, aby utrzymać przewagę konkurencyjną
- reprezentowanie potrzeb i oczekiwań klientów w procesach wprowadzania nowych produktów.
- dostarczanie cennych informacji rynkowych zespołom sprzedaży, zarządzania produktami i działowi R&D.
- wykształcenia wyższego inżynieryjnego ze specjalizacją w OT, telekomunikacji lub sieciach komputerowych.
- doświadczenia na stanowisku serwisowym w obszarze OT, telekomunikacji lub sieci komputerowych w branży przemysłowej.
- doświadczenia we współpracy z zespołami międzyfunkcyjnymi, w tym z działami sprzedaży, marketingu i rozwoju produktów
- umiejętności tworzenia CVP (Customer Viable Product)
- umiejętności przekształcania skomplikowanych informacji technicznych na zrozumiałą komunikację z odbiorcą nietechnicznym
- wiedzy i zrozumienia kluczowych technologii, trendów rynkowych oraz rozwiązań konkurencji w obszarze OT, telekomunikacji i sieciach komputerowych
- znajomości systemu CRM, np. SFDC
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...