Jeśli masz motywację do pracy w dynamicznym środowisku i pasję do e-commerce i marketingu – ta rola jest dla Ciebie! Doświadczenie nie jest wymagane; wystarczy solidna wiedza z zakresu marketingu oraz znajomość języka angielskiego na poziomie B2, abyś mógł(a) w pełni zaangażować się w rozwijanie treści sprzedażowych i edukacyjnych w największym marketplace w Polsce. W tej roli będziesz mieć okazję współpracować z zespołami kreatywnymi, marketingowymi i biznesowymi, a także zyskać praktyczne umiejętności, które otworzą przed Tobą możliwości rozwoju w świecie e-commerce!
oferujemy- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy
- pracę hybrydową
- pakiet szkoleń
- możliwość zdobycia nowych umiejętności i pierwszego doświadczenia w obszarze marketingu
- szansę na rozwój w powszechnie znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- pracę od poniedziałku do piątku w trybie jedno zmianowym
- tworzenie, aktualizowanie i publikowanie stron w domenie firmy na potrzeby sprzedażowe, edukacyjne i sezonowe
- współtworzenie wizji twórczej treści i aktywny udział w kształtowaniu ostatecznego wyglądu i odbioru publikowanych landing page’y
- zapewnienie najwyższej jakości produkowanego contentu, przestrzegając wytycznych, dbając o zgodność z makietą UX oraz poprawność merytoryczną, aby finalny efekt był spójny i profesjonalny
- przygotowanie contentu w formie landing page’a – od jego budowy i publikacji, przez monitorowanie wyników w trakcie promocji, aż po podsumowanie efektów
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
- co najmniej wykształcenia średniego
- umiejętności organizacyjnych i dokładności w pracy
- podstawowa obsługa programów graficznych
- znajomość pakietu office
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...