Poszukujemy doświadczonej osoby z branży piekarniczej/HoReCa, która ma doświadczenie w sprzedaży sprzętu piekarniczego.
Praca odbywa się na terenie całej Polski, wobec czego nie ma znaczenia skąd jesteś!
Jeśli jesteś zainteresowany aplikuj i porozmawiajmy!
oferujemy- możliwość pracy w rozwijającej się firmie
- zgrany zespół i dobrą atmosferę
- swobodę działania
- dofinansowanie do karty multisport
- dofinansowanie do automatów vendingowych
- dofinansowanie do szkoleń
- samochód służbowy również do celów prywatnych
- niezbędne narzędzia pracy (laptop telefon itp.)
zadania
- opracowanie i nadzór realizacji strategii sprzedaży (projekty gastronomiczne/dystrybucja produktów marki Debag i Alexander Solia)
- poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, analiza rynku, konkurencji i trendów, identyfikowanie wyzwań biznesowych, proponowanie adekwatnych rozwiązań i działań
- odpowiedzialność za wynik sprzedaży w powierzonym regionie (Polska)
- przygotowanie i zarządzanie budżetem oraz jego kontrola
- budowanie relacji z partnerami biznesowymi (spółki niemieckie w jednej grupie kapitałowej) oraz klientami, negocjowanie kluczowych kontraktów
- zarządzanie Zespołem: zapewnienie potrzebnych kompetencji, motywacja, kontrola oraz egzekwowanie realizacji wyznaczonych zadań i osiągnięcia zakładanych celów sprzedażowych
- rozwój Zespołu sprzedażowego i dostosowanie kompetencji do celów biznesowych, dbanie o rozwijanie wartości współpracy
- ścisła współpraca z Działem Marketingu i Produkcji w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów
- zarządzanie projektami i współpraca z innymi działami firmy w obszarze optymalizacji modelu współpracy z Klientami
- raportowanie do Dyrektora Zarządzającego
oczekujemy
- doświadczenie w pracy na stanowisku menedżerskim i sprzedażowym, potwierdzone sukcesami na rynku (branża HoReCa/piekarnicza – warunek konieczny) – min. 3 lata
- doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami B2B, dojrzałość w relacjach, stabilność
- doświadczenie w pracy z P&L: przygotowanie budżetu i jego realizacja
- komunikacja w języku angielskim na poziomie C1
- umiejętność budowania i realizacji strategii sprzedaży
- inicjowanie zmian, zarządzanie zmianą
- rozumienie całościowego procesu biznesowego angażującego działania sprzedażowe, marketingowe, operacje
- umiejętność argumentacji biznesowej, rozumienie specyfiki sprzedaży konsultacyjnej
- umiejętność efektywnej komunikacji i prezentacji na różnych szczeblach organizacji
- innowacyjność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
- umiejętności negocjacyjne
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...