Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizującej
się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla branży transportowej i
logistycznej, poszukujemy kandydata na stanowisko Managera Serwisu.
Szukamy doświadczonego lidera, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie operacjami
serwisowymi. Jeśli charakteryzujesz się nastawieniem na wyniki, posiadasz umiejętność
skutecznego zarządzania zespołem oraz dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług, to ta
rola jest idealna dla Ciebie!
oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio w strukturach firmy
- Pakiet opieki medycznej Medicover
- Karta Multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Auto służbowe z możliwością wykorzystania do celów prywatnych
zadania
- Zapewnienie bezpiecznych i efektywnych operacji – nadzór nad procesami
operacyjnymi w celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa i wydajności - Odpowiedzialność za wyniki finansowe usług (P&L) – zarządzanie budżetem i
wynikami finansowymi usług na rynku - Odpowiedzialność za jakość usług – dbałość o wysoką jakość świadczonych
...
usług oraz ich zgodność z wymaganiami rynku
Zarządzanie relacjami z klientem – zapewnienie, aby usługi były realizowane
zgodnie z oczekiwaniami klientów, wpływając na ich satysfakcję.Zarządzanie przepływami finansowymi (NWC) – kontrolowanie płynności
finansowej firmy i efektywność przepływów pieniężnychOdpowiedzialność za rozwój i satysfakcję pracowników – zarządzanie
zespołem, motywowanie pracowników i dbanie o ich rozwój zawodowyZarządzanie zespołem – planowanie i organizowanie pracy zespołu w celu
optymalizacji realizacji usługoczekujemy
- Minimum kilkuletniego doświadczenia w branży technicznej, w tym w zarządzaniu
operacjami serwisowymi - Wykształcenia wyższego o profilu technicznym lub handlowym
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Doświadczenia w skutecznym rozwoju i przywództwie w biznesie usługowym, w tym
we wdrażaniu nowych procesów, metod pracy, narzędzi i systemów - Umiejętności napędzania sprzedaży i rentowności usług
- Silnego nastawienia biznesowego oraz umiejętności finansowych, w tym dobrej znajomości analizy danych i liczb
- Doświadczenia w zarządzaniu usługami, w tym w zakresie logistyki i zarządzania
częściami zamiennymi - Innowacyjnego i zorientowanego na klienta podejścia do pracy
- Silnych zdolności przywódczych oraz umiejętności rozwijania zespołu, motywowania
pracowników do osiągania wysokich wyników - Dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, z
umiejętnością budowania długoterminowych relacji
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia