Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja z branży farmaceutycznej. Wspólnie poszukujemy Specjalisty ds. Automatyzacji Marketingu – osoby dokładnej i znającej się na technologii, która skoncentruje się na zoptymalizowaniu procesów marketingowych i zwiększaniu zaangażowania klientów poprzez automatyzację.
stanowisko: Marketing Automation Specialist / Digital Marketing Specialist
...
miejsce pracy: Kraków (hybrydowo 2 dni w tygodniu z biura)oferujemy
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji poprzez udział w kluczowych dla firmy projektach,
- dołączenie do zespołu wykwalifikowanej międzynarodowej kadry ekspertów - praca w języku angielskim,
- nowoczesne miejsce pracy,
- szereg benefitów a w nich:
- opieka medyczna,
- karta multisport,
- ubezpieczenie na życie,
- bony świąteczne,
- karta sodexo,
- wiele innych...
- elastyczne godziny pracy oraz dodatkowy dzień wolny w Twoje urodziny!
zadania
- projektowanie i zarządzanie zautomatyzowanymi kampaniami marketingowymi z użyciem platform (np. Braze, HubSpot),
- tworzenie i optymalizacja przepływów pracy, e-maili, stron docelowych i formularzy,
- segmentacja baz danych dla spersonalizowanej komunikacji,
- współpraca z zespołami treści i projektowania przy tworzeniu materiałów kampanii,
- analiza wydajności kampanii i optymalizacja ROI poprzez testy A/B,
- zapewnianie zgodności z przepisami (np. RODO),
- śledzenie trendów w automatyzacji marketingu.
oczekujemy
- płynnej komunikacji w języku angielskim - praca w międzynarodowych zespołach,
- 2-3 lata doświadczenia w automatyzacji marketingu lub pokrewnej dziedzinie,
- praktyczna znajomość narzędzi automatyzacji marketingu (Braze, HubSpot, Marketo, Pardot lub podobnych),
- zrozumienie e-mail marketingu, pozyskiwania leadów i integracji CRM,
- analityczne myślenie i umiejętność interpretacji danych,
- podstawowa znajomość HTML/CSS (mile widziana),
- dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i współpracy,
- znajomość strategii marketingowych (lead scoring, customer journey, lifecycle marketing),
- doświadczenie w marketingu B2B lub B2C oraz podstawowa wiedza o SEO, SEM i analityce cyfrowej.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia