Dołącz do nowego zespołu Customer Supply Chain!
Aktualnie naszemu klientowi, międzynarodowej firmie działającej w obszarze motoryzacyjnym, pomagamy w stworzeniu nowego Customer Operational Center w Warszawie.
Co powinieneś wiedzieć?
👉 Cóż... przede wszystkim jest to znana marka z wieloma pozytywnymi opiniami na rynku.
👉 Nowy zespół - nowe możliwości! Innymi słowy, będziesz jednym z pierwszych członków zespołu. Będziesz mieć możliwość rozwoju i szybkich awansów.
👉 Ludzie - to najważniejsza wartość dla firmy. Empatia, podejście holistyczne i relacje, to zdecydowanie słowa klucze!
👉 Nie musisz mieć żadnego wcześniejszego doświadczenia, jeśli masz następujące cechy:
- pasję do ludzi
- umiejętności komunikacyjne i budowania długoterminowych relacji
- chęć podejmowania nowych wyzwań
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - przeczytaj poniżej i aplikuj! Porozmawiajmy o tym. 😊
oferujemy- możliwość dołączenia do nowego zespołu Customer Operations/Supply Chain
- dynamiczną ścieżkę kariery (kontakt z klientem, marketing, sprzedaż)
- rzeczywisty wpływ na budowę nowego zespołu i nowego procesu
- umowa o pracę (3 miesiące okresu próbnego, następnie czas nieokreślony)
- hybrydowy model pracy po okresie szkolenia
- pracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie
- atrakcyjny pakiet benefitów (np. program opieki zdrowotnej, karta lunchowa, karta sportowa, platforma kafeteryjna, dofinansowanie wakacji, dofinansowanie obozu letniego dla dzieci, prezenty świąteczne, bezpłatny dostęp do platformy Legimi i inne)
- kontakt dla Klientem biznesowym z branży motoryzacyjnej
- dbanie o długoterminowe relacje z Klientami w celu zapewnienia zgodności ze zobowiązaniami dotyczącymi usług i doświadczeń Klientów
- monitorowanie operacji: prognozowanie do faktury, zarządzanie żądaniami Klientów, podejmowanie inicjatywy w celu ciągłego postępu i wzmacniania relacji z Klientami
- koordynowanie operacji z wewnętrznymi partnerami (handel, dostawy, logistyka)
- analiza prognoz Klientów
- zarządzanie zamówieniami i planowanie logistyki
- rozpatrywanie skarg Klientów
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (min. B2)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego (B2/C1)
- chęć zdobycia pierwszych doświadczeń w logistyce/łańcuchu dostaw/transporcie
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- proaktywna postawa z umiejętnością szybkiego dostosowywania się do nowych sytuacji
- chęć współpracy z Klientami i budowania długoterminowych relacji
- umiejętności komunikacyjne i otwartość w kontaktach
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...