Hyvää huomenta! Godmorgen!
Dołącz do nowego zespołu Customer Operations!
Obecnie pomagamy naszemu klientowi, dobrze znanej globalnej firmie, stworzyć nowe Centrum Obsługi Klienta w Warszawie.
Co powinieneś wiedzieć?
👉 Cóż... przede wszystkim jest to znana marka z wieloma pozytywnymi opiniami na rynku.
👉 Nowy zespół - nowe możliwości! Innymi słowy, będziesz jednym z pierwszych członków zespołu. Będziesz miał możliwość rozwoju i szybkich awansów.
👉 Ludzie - to najważniejsza wartość dla firmy. Empatyczne i holistyczne podejście do Ciebie i Twoich klientów zaowocuje wspaniałymi relacjami, które przetrwają lata!
Nie musisz mieć żadnego wcześniejszego doświadczenia, jeśli posiadasz następujące cechy:
- pasję do ludzi
- umiejętność komunikacji i budowania długotrwałych relacji
- gotowość do podejmowania nowych wyzwań.
Czym będziesz się zajmować? Monitorowaniem procesu zamówień klientów biznesowych. Będziesz również pierwszym punktem kontaktu dla partnerów biznesowych, porozumiewających się w języku fińskim lub duńskim (w zależności od tego, którym się posługujesz). Przejdziesz profesjonalne szkolenie, które przygotuje Cię do pracy w systemach, a także dowiesz się więcej o produktach klienta. Dodatkowo będziesz mieć możliwość udziału w usprawnieniach i międzynarodowych projektach.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - przeczytaj poniżej i aplikuj! Porozmawiajmy o tym 😊
oferujemy- umowę o pracę na czas nieokreślony po 3 miesiącach okresu próbnego
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (2-3 dni w tygodniu praca w biurze)
- nowoczesne biuro na warszawskim Mokotowie
- pracę w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku
- szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dofinansowanie do wakacji, karta sportowa, zniżki na produkty firmowe, dostęp do platformy benefitowej - a to tylko część benefitów, które ofertuje firma,
- premie kwartalne i roczne
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientem biznesowym w nawiązaniu do zamówień
- rejestracja zamówień, koordynowanie i planowanie dostaw
- monitorowanie i śledzenie zamówień, aby zapewnić terminowość realizacji
- obsługa reklamacji
- wsparcie klienta biznesowego: proponowanie alternatyw i doradztwo
- zapewnienie terminowości dostaw oraz poszukiwanie rozwiązań w przypadku jakichkolwiek opóźnień lub awarii
- udział w usprawnieniach i automatyzacjach procesu
- bardzo dobrej znajomości (B2/C1) języka fińskiego lub duńskiego
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B2)
- możliwości rozpoczęcia pracy od kwietnia lub maja
- dostępności do pracy na pełen etat (od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych 8:00-9:00, 8 godzin dziennie) w modelu hybrydowym (2-3 dni praca w biurze w Warszawie)
- chęci do rozwoju w obszarze obsługi zamówień / obsługi klienta
- umiejętności pracy w zespole
- komunikatywności i otwartości na nowe wyzwania
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...