Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy technologicznej - poszukujemy pełnej energii osoby na stanowisko Office Specialist. Jeśli masz już doświadczenie w obszarze zarządzania biurem, biegle posługujesz się językiem angielskim i chcesz pracować w przyjaznym, zróżnicowanym środowisku - aplikuj już dziś i porozmawiajmy o Twoich nowych możliwościach!
oferujemy- pracę w samym centrum Poznania
- umowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy
- świetną atmosferę i przyjazne środowisko pracy
- kartę sportową i prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- dodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kina
- badanie i ulepszanie doświadczenia użytkowników obiektów firmy oraz wspieranie zespołu facility management
- nadzór nad ogólnym doświadczeniem użytkowników i gości w biurze oraz nadzór nad recepcją biura
- tworzenie elastycznego, dynamicznego miejsca pracy, które wspiera transformację cyfrową
- skuteczne rozwiązywanie problemów związanych ze zgłoszeniami w centrum pomocy przy pomocy innych członków zespołu facility management
- wspieranie zespołu ds. BHP, raportowanie i podejmowanie działań w przypadku wszelkich zagrożeń lub incydentów
- zarządzanie zapasami i zamawianie materiałów do pracy i biura, mebli i sprzętu
- udział w projektach facility management w całym portfolio EMEA
- pomoc w tworzeniu i monitorowaniu budżetu zespołu ds. obiektów w regionie EMEA
- doświadczenia na podobnym stanowisku (obszar zarządzania obiektem/biurem)
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1)
- umiejętności posługiwania się narzędziami Microsoft Office (PowerPoint, Word, Excel, Visio, Outlook)
- doświadczenie z systemami ticketowymi, wirtualną recepcją, rezerwacją biurek itp. będzie dodatkowym atutem
- wysokiej kultury osobistej, komunikatywności
- bardzo dobrej organizacji pracy
zaangażowania w pracę i kontakty ze współpracownikami
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...