Dołącz do zespołu Philip Morris! Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu jakością i
efektywnością procesów w interakcjach zdalnych, jesteś nastawiony na potrzeby
konsumentów, a Twoja biegłość w języku angielskim pozwala Ci na swobodną komunikację
– to ta oferta jest stworzona z myślą o Tobie!
Miejsce pracy: ul. Inflancka 4C, Warszawa (praca w modelu hybrydowym).
oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne,
- urlopy oraz pozostałe świadczenia),
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 - 17.00,
- bogaty pakiet benefitów (karta Pluxee 270 PLN miesięcznie, opieka medyczna),
hybrydowy model pracy w proporcji 40/60 (dodatek do pracy hybrydowej), - możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
- praca w różnorodnym zespole inspirujących i ambitnych osób.
zadania
- zarządzanie procesami projektowymi, w tym aktualizacja materiałów dla agentów
(dokumenty sprzedażowe, prezentacje, procesy), - administracja i rozwój systemów wykorzystywanych przez zespół projektowy (w tym
...
Sales Force), nadzór nad ich poprawnym funkcjonowaniem oraz wdrażanie nowych
rozwiązań technologicznych,
koordynacja pracy zespołu Remote Coach, w tym dokumentowanie spotkań oraz
dbanie o przestrzeganie harmonogramu,nadzór nad jakością poprzez wyrywkowe odsłuchy rozmów z konsumentami oraz
wsparcie w rozwiązywaniu reklamacji,monitorowanie szkoleń oraz treści na platformach szkoleniowych, a także nadzór nad procesem onboardingu nowych pracowników,wsparcie techniczne (nadawanie dostępów do systemów, pierwszy punkt kontaktowy
dla vendora w kwestiach związanych z systemami i procesami),udział we wdrażaniu nowych kampanii, w tym przygotowanie skryptów rozmów,
organizowanie briefingów dla vendora oraz ścisła współpraca z zewnętrznymi
partnerami.oczekujemy
- biegłej znajomości języka angielskiego i polskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie,
- dbałości o szczegóły, umiejętności zarządzania projektami oraz doświadczenia w
pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku, - doskonałych umiejętności komunikacyjnych, zdolności do myślenia koncepcyjnego
oraz efektywnego zarządzania zadaniami, - umiejętności budowania i utrzymywania relacji z globalnymi i lokalnymi partnerami
oraz klientami wewnętrznymi, - znajomość narzędzi takich jak Sales Force będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie zawodowe w obszarze call center będzie dodatkowym atutem.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia