Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy z branży opakowań - poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za kontakt z francuskimi klientami biznesowymi. Jeśli posługujesz się biegle językiem francuskim, angielski znasz na poziomie komunikatywnym, poszukujesz nowych wyzwań i chcesz rozwijać się w obszarze obsługi klienta, zapraszamy do aplikacji!
oferujemy- prywatną opiekę medyczną,
- kartę sportową,
- ubezpieczenie na życie
- premię roczną,
- dodatek urlopowy,
- pakiet relokacyjny dla osób, które rozważają przeprowadzkę do Wrocławia,
- hybrydowy model pracy (3 dni w biurze i 2 dni w domu),
- platformę szkoleniową,
- studia podyplomowe,
- możliwości rozwoju w firmie skoncentrowanej na ludziach i ekologii
- obsługa klientów poprzez telefon, chat i email, w obszarze handlu i codziennych operacji, w tym zamówień,
- obsługa zapytań klientów w Salesforce dotyczących próbek, cen i dokumentacji technicznej,
- współpraca i koordynacja z wewnętrznymi działami, w celu zadowolenia klientów i terminowej dostawy,
- dostarczanie raportów, certyfikatów i oświadczeń na życzenie klientów,
- wprowadzanie klientów na platformę internetową i udzielanie wsparcia,
- analiza danych klientów i procesów obsługi klienta w celu ciągłego rozwoju procesów i narzędzi.
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- znajomość języka francuskiego na poziomie min. C1 i języka angielskiego na poziomie min. B2,
- doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym
- proaktywność, komunikatywność, empatia i wyczulenie na potrzeby klientów
- dobre umiejętności organizacyjne, zwracanie uwagi na szczegóły, umiejętność identyfikacji priorytetów
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...