Dla naszego klienta, lidera w zakresie innowacyjnych rozwiązań diagnostycznych w medycynie laboratoryjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku? Jesteś osobą skrupulatną i sumienną? Z łatwością komunikujesz się w języku angielskim? Jeśli tak, ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
oferujemy- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Hybrydowy system pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisk
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania ofert oraz składania zamówień na artykuły biurowe, administracyjne, towarowe, zaopatrzenie biura, usługi podróżnicze itp.
- Przygotowywanie ofert serwisowych dla klientów
- Współpraca z zarządcą budynku, serwisem technicznym oraz dostawcami usług
- Wsparcie w zakresie administrowania flotą samochodową (wydawanie kart paliwowych)
- Nadzór nad procesem zakupowym, weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zamówieniem
- Przygotowywanie comiesięcznych raportów w Excelu na potrzeby prezentacji
- Realizacja zamówień sprzedażowych oraz obsługa posprzedażowa w zakresie dostaw i realizacji zamówień
- Wystawianie not kredytowych
- Monitorowanie backorderów zakupowych i sprzedażowych
- Wsparcie dla magazynu w zakresie obsługi systemu SAP
- Obsługa reklamacji
- Wykształcenia wyższego
- Zaawansowanej i praktycznej znajomości pakietu Office z naciskiem na MS Excel
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
- Zaangażowania, skrupulatności, dokładności oraz umiejętności efektywnej pracy w zespole
- Mile widziana znajomość systemu SAP
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...