Jeśli posiadasz doświadczenie w marketingu, jesteś samodzielny w swojej pracy a strategie marketingowe, które wspierają sprzedaż produktów nie sprawiają Ci problemu, szukamy właśnie Ciebie!
Dla jednego z Naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. trade marketingu, branża spożywcza.
Aplikuj, a my oddzwonimy i przedstawiamy Ci szczegóły.
oferujemy- Pracę w biurze i w terenie, praca w spokojnym środowisku
- Pracę od pn. do pt. od 08:00 do 16:30
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie w polskim przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku, branża spożywcza
- Możliwość nauki od doświadczonego kierownika
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy np. samochód służbowy
- Darmowy parking pod firmą
- Benefity: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna
·
- Realizacja działań marketingowych zgodnych ze strategią, budżetem i harmonogramem
- Działania reklamowe jak: kampanie video online, prasa handlowa, współpraca z influencami w zależności od projektu, praca samodzielna lub z firmą zewnętrzną – zwłaszcza większe projektu
- Kordynacja współpracy z agencjami w zakresie social mediów oraz przygotowywanie prezentacji produktów brandowych dla zespołów sprzedażowych oraz na potrzeby marketingu
- Social media prowadzone są głównie przez agencję, ale koordynacja ze strony Spółki, poprzez Specjalistę
- Przygotowywanie i realizacja działań promocyjnych i reklamowych w aspekcie trade marketingu produktów markowych, w tym inicjowanie, dobór i organizacja odpowiednich narzędzi promocyjnych.
- Pomysł na promocję np. stand, gratis, łączenie produktów itd. Specjalista ZM, a PH/MM odpowiadają za sprzedaż tych pakietów
- Przygotowywanie rocznych planów i budżetu trade marketingowego oraz nadzór nad realizacją zatwierdzonych planów.
- Storecheck półek produktów GMP oraz konkurencji.
- Raz w miesiącu weryfikacja u najważniejszych sieciach Warszawa i okolice.
- Raz na miesiąc wyjazd z PH, ale też na terenie Warszawy i okolic.
- Analiza prowadzonych działań promocyjnych pod względem obrotu i marży.
oczekujemy
- 2- letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w branży FMCG
- Zorientowania na cele sprzedażowe, Klienta, szukanie rozwiązań
- Znajomości Excel na poziomie umożlwiającym pracę z liczbami
- Znajomości PowerPointa oraz Canva umożliwiająca robienie poprawnych graficznie prezentacji.
- Umiejętności analitycznych
- Doświadczenia we współpracy z agencjami kreatywnymi
- Gotowości do okazjonalnych wyjazdów w teren z przedstawiciele handlowym
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
...