Dla naszego klienta, jednej z największych firm z branży e-commerce, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. windykacji i kontroli należności.
Masz doświadczenie w zarządzaniu procesami windykacyjnymi i finansami? Potrafisz budować dobre relacje z klientami, a komunikacja to Twoja mocna strona?
...
Jeśli jesteś osobą otwartą, zaangażowaną i dobrze odnajdujesz się w pracy z klientem – ta oferta jest dla Ciebie! Szukamy kogoś, kto wzmocni zespół księgowości i wniesie swoje doświadczenie w obszarze zarządzania należnościami.
oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- hybrydowy model pracy (2 dni praca z biura, 3 dni praca z domu),
- prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową,
- komfortowe biuro w centrum Krakowa,
- dostęp do szkoleń wewnętrznych i możliwość rozwoju.
zadania
- kontrola i raportowanie należności Spółek z Grupy,
- codzienny monitoring spłat klientów, sald należności w szczególności klientów z historia przeterminowania,
- podejmowanie działań windykacyjnych na etapie polubownym i przedsądowym - korespondencja mailowa, rozmowy telefoniczne z dłużnikami, sporządzanie wezwań do zapłaty, porozumień spłaty, inicjowanie wystawiania not odsetkowych,
- przygotowywanie szczegółowych raportów i zestawień dotyczących statusu płatności oraz istniejących zaległości,
- weryfikacja istniejącej procedury windykacyjnej i kontroli należności i inicjowanie zmian zgodnie z potrzebami organizacji,
- współpraca z innymi działami w Spółce w szczególności z działem księgowym i działem rozliczeń w zakresie realizowanych obowiązków,
- współpraca z zewnętrznymi kancelariami windykacyjnymi w zakresie odzyskiwania należności.
oczekujemy
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy w zakresie rozrachunków i należności,
- znajomość pakietu MS Office (Word i Excel),
- umiejętność pracy zespołowej,
- zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- umiejętność otwartej i efektywnej komunikacji,
- elastyczność i otwartość na zmiany.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia