Jeżeli posiadasz doświadczenie w serwisie, wsparciu technicznym lub automatyce, praca w terenie sprawia Ci przyjemność i chciałbyś pracować dla międzynarodowej firmy, to możliwe, że szukamy właśnie Ciebie!
Dla jednego z naszych Klientów, który odpowiada za paczkomaty w Polsce dla globalnej platformy zakupowej, poszukujemy specjalisty ds. wsparcia technicznego.
oferujemy- pracę ok. 30% z biura w Warszawie, pozostałą część na terenie kraju
- miesięczne szkolenie za granicą w głównej siedzibie firmy
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- dostęp do benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- umowę o pracę tymczasową (pełne ubezpieczenie ZUS i okres wliczany do stażu pracy)
- możliwością przejścia na umowę bezpośrednio z klientem
- obsługa problemów i zgłaszanie ich w kwestiach projektowych, promowanie optymalizacji produktów
- kierowanie i szkolenie instalatorów i personelu zewnętrznych firm współpracujących
- wsparcie posprzedażowe szafek z własnym odbiorem
- sprawdzanie instalacji paczkomatów, optymalizacja instalacji i poprawa wskaźnika kwalifikacji instalacji
- przeprowadzanie regularnych inspekcji, kontroli działania i inwentaryzacji zainstalowanych szaf
- znajomości obsługi posprzedażnej inteligentnego sprzętu lub produktów mechanicznych
- mile widziane wykształcenie wyższe techniczne
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1/B2
- czynnego prawa jazdy kat. B
- dużej samodzielności w działaniu i umiejętności organizacji pracy własnej
- wysokich umiejętności komunikacyjnych
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...