Jeśli łączysz kompetencje techniczne z doświadczeniem w obsłudze klienta i komunikujesz się w języku angielskim to możliwe, że nasza oferta od Klienta z branży inteligentnych rozwiązań dla domu będzie dla Ciebie dobrym kierunkiem zawodowym :)
Nie czekaj, aplikuj!
oferujemy- umowę o pracę na pełen etat
- możliwość uzyskania premii rocznej
- możliwość pracy zdalnej 2 dni w tygodniu (po okresie wdrożenia)
- prywatną opiekę medyczną
- kartę lunchową Sodexo
- możliwość wykupienia karty sportowej w ramach karty Sodexo
- dofinansowanie na święta i wakacje
- zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego poprzez kontakt telefoniczny i mailowy
- doradztwo w zakresie doboru odpowiednich produktów i rozwiązań
- zdalne wsparcie interwencji serwisowych
- testowanie produktów
- wsparcie techniczne w projektach inwestycyjnych
- ścisła współpraca oraz wsparcie techniczne dla innych działów firmy
- rejestracja rozmów telefonicznych w systemie CRM
- wykształcenia technicznego, preferowane kierunki to elektrotechnika, elektronika, automatyka, informatyka lub pokrewne
- minimum 2-letniego doświadczenia w obsłudze klienta i doradztwie technicznym
- praktycznej wiedzy oraz umiejętności manualnych w branży budowlanej lub technicznej
- praktycznej znajomości czytania rysunków i dokumentacji technicznych
- uprawnień SEP do 1kV lub gotowości do ich uzyskania
- znajomości obsługi pakietu Microsoft Office
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...