Posiadasz doświadczenie w pracy administracyjnej? Pragniesz stać się częścią organizacji o stabilnej pozycji na rynku, ceniącej różnorodność? Dołącz do zespołu naszego klienta, międzynarodowej korporacji znanej z produkcji smakołyków docenianych przez miliony klientów na całym świecie!
oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 3 miesiące z perspektywą przedłużenia
- możliwość pracy hybrydowej (4 dni z domu/1 dzień z biura w Warszawie)
- pracę od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach biurowych (8-16/9-17)
- pakiet benefitów: dofinansowanie do karty sportowej, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dodatkowe benefity jednorazowe (vouchery do sklepów internetowych, tańsze bilety do kina/teatru...)
- możliwość rozwoju w zakresie sprzedaży w globalnej korporacji
zadania
- wprowadzanie zamówień do klientów HURT
- przygotowywanie raportów sprzedażowych, prezentacji oraz innych danych na potrzeby Działu HURT / Cash&Carry
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów administracyjnych i księgowych związanych z funkcjonowaniem i realizacją zadań działu
- zapewnienie efektywnej komunikacji i przepływu informacji zarówno wewnątrz działu, jak i w relacjach z innymi obszarami biznesu
- bieżące wsparcie KAM w obszarach administracyjnych w tym:
...
- składanie wniosków rabatowych dla klientów
- kontrola poprawności cen sprzedażowych
- składanie wniosków o korekty
oczekujemy
znajomości pakietu MS Office (znajomość MS Excel i PowerPoint będzie weryfikowana w procesie rekrutacji)
doświadczenia w pracy administracyjnej/biurowej w sprzedaży lub innym sektorze
umiejętności analitycznego myślenia
samodzielności, odpowiedzialności i gotowości do pracy w dynamicznym środowisku
bardzo dobrej organizacji pracy własnej i innych
dobrze rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych, umiejętności pracy w zespole
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia