Dla jednego z naszych Klientów, organizacji specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań w zakresie systemów mocowań, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalisty/ki ds. logistycznej obsługi klienta.
Posiadasz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku? W dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim? Swobodnie poruszasz się w systemach ERP? Jeśli tak, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!
oferujemy- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwości rozwoju zawodowego w firmie ze stabilną pozycją na rynku
- Biurowe godziny pracy
- Pracę w systemie stacjonarnym w biurowych godzinach
- Komfortowe biuro zlokalizowane na Białołęce z wygodnym dojazdem koleją
- Pakiet benefitów pozapłacowych (zniżka na produkty firmowe, dofinansowanie do wakacji, platforma do nauki języka angielskiego)
- Mailowa i telefoniczna obsługa Klientów Spółki pod kątem informacji o towarach i warunkach współpracy
- Współpraca z magazynem (w zakresie weryfikacji dostępności produktów, identyfikacji terminów dostaw), firmami transportowym oraz handlowcami
- Nadzór nad reklamacjami dotyczącymi spedycji i towarów, odpowiedzi na pisma, przechowywanie dokumentów
- Praca z gospodarką magazynową (dokumenty WZ, PZ), weryfikacja listów przewozowych
- Weryfikacja limitów kredytowych
- Dbanie o wizerunek i dobre imię firmy wobec wszystkich partnerów
- Wstępna miękka windykacja Klienta
- Prace administracyjno – biurowe (zamawianie towarów na potrzeby biura)
- Minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku z klientem B2B
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1 w mowie oraz piśmie
- Znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel (funkcje „wyszukaj pionowo”), Outlook oraz Teams
- Znajomości i doświadczenia w pracy z systemami ERP
- Doświadczenia w pracy z szerokim katalogiem produktów
- Skrupulatności i odpowiedzialności
- Zdolności do pracy w ściśle określonych terminach (m.in. w zakresie przestrzegania terminów dostaw do Klientów)
- Nastawienia na budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- Umiejętności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązywaniu relacji
- Umiejętności ustalania priorytetów i organizacji pracy
- Inicjatywy w kontakcie z Klientami oraz wytrwałości w dążeniu do realizacji celu
- Zdolności zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań
- Odporności na stres
- Mile widziane doświadczenie w zakresie rotacji magazynowej (zamawianie produktów, przesunięcia magazynowe)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...