Dla jednego z naszych Klientów, organizacji specjalizującej się w dystrybucji klejów, lakierów oraz urządzeń mieszająco-dozujących stosowanych w branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalisty/ki ds. Obsługi Klienta.
Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta B2B? W bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać się razem z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku? Jeśli tak, to oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!
oferujemy- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Międzynarodowe środowisko
- Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe
- Stacjonarny tryb pracy
- Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Pracę w godzinach 8:15 – 17:00 od poniedziałku do czwartku oraz krótsze piątki (8:15-13:15)
- Kompleksowa obsługa klientów i dostawców w języku polskim i angielskim – mailowo i telefonicznie
- Sporządzanie dokumentów handlowych
- Realizacja zamówień, zapytań i reklamacji
- Weryfikacja zgodności dostaw i wydań w magazynie
- Współpraca z firmami logistycznymi
- Minimum rocznego doświadczenia w działach obsługi Klienta B2B
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie
- Chęci do pracy i nauki
- Pozytywnego nastawienia
- Zaangażowania w wykonywane obowiązki
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...