Dla naszego klienta, światowego lidera w branży oil&gas dysponującego nowoczesną flotą platform wiertniczych, poszukujemy specjalistów ds. księgowości AP/AR, którzy odegrają kluczową rolę w procesie transakcji wewnętrznych w tym zamknięcia miesiąca, zapewniając sporządzenie pełnych i dokładnych sprawozdań finansowych.
...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie, zarządzanie i kontrolowanie zapisów księgowych oraz rozliczeń wewnętrznych, a także za przeprowadzanie miesięcznych uzgodnień transakcji między jednostkami w ramach organizacji. Będziesz także głównym punktem kontaktowym dla menedżerów finansowych, głównych księgowych i kontrolerów, wspierając ich w kwestiach dotyczących transakcji intercompany.
Jeśli masz doświadczenie w korporacyjnych procesach finansowych, a Twoja znajomość języka angielskiego jest na wysokim poziomie – zapraszamy do aplikowania!oferujemy
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwijania kompetencji w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży oil & gas
- elastyczny model pracy hybrydowej (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- atrakcyjny pakiet benefitów, w tym: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, program rozwoju zawodowego oraz Pracowniczy Program Emerytalny
- komfortowe biuro w centrum Gdańska, z łatwym dostępem do komunikacji miejskiej
zadania
- zarządzanie należnościami i zobowiązaniami – wystawianie i przetwarzanie faktur wewnętrznych, zapewniając odpowiednie kodowanie
- przygotowywanie uzgodnień transakcji wewnętrznych, potwierdzanie sald z kontrahentami oraz analiza i rozwiązywanie ewentualnych różnic
- księgowanie zapisów – przygotowywanie i księgowanie zapisów księgowych, naliczeń, korekt oraz poprawek
- zarządzanie danymi dostawców/klientów wewnętrznych – zapewnienie poprawności i aktualności danych w systemach księgowych
- świadczenie usług zgodnie z uzgodnionymi kontrolami, politykami i procedurami
- usprawnianie procesów – identyfikowanie możliwości optymalizacji procesów i wsparcie wdrażania usprawnień
- budowanie pozytywnych relacji z kolegami i koleżankami z firmy, zarówno w ramach naszego działu, jak i poza nim
oczekujemy
- znajomości procesów związanych z wystawianiem faktur wewnętrznych, rozliczeniami, uzgodnieniami oraz obsługą należności i zobowiązań między spółkami firmy
- znajomości zasad księgowości i raportowania finansowego
- biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2)
- znajomości procesów i polityk AR/AP oraz pełnej umiejętności ich stosowania w codziennej pracy
- umiejętności analitycznego myślenia i kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów
- znajomości systemów księgowych i narzędzi finansowych
O firmie: Nasz Klient to amerykańska firma zajmująca się operacjami wydobycia ropy i gazu, lider w zakresie bezpieczeństwa i wydajności operacyjnej w branży offshore. Skupia się na głębokich i długoterminowych partnerstwach, które stanowią fundament dla zwiększania efektywności i pewności dla ich klientów.
Firma posiada jedną z najmłodszych i najbardziej zaawansowanych flot w branży wiertniczej offshore. Jest dynamicznym liderem wiertnictwa offshore, nieustannie dążącym do świadczenia najlepszych usług dla swoich klientów, skutecznie i w sposób zrównoważony.
Biuro w Gdańsku, które pojawiło się na mapie Trójmiasta w 2019 roku, zostało zaprojektowane w celu świadczenia najwyższego poziomu usług wspólnych dla swoich platform wiertniczych zlokalizowanych na całym świecie. Dołączając do firmy, staniesz się częścią zespołu liczącego ponad 250 kolegów i koleżanek, którzy są zaangażowani we wsparcie floty.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia