Posiadasz doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta w branży technicznej? Chcesz rozwijać swoje umiejętności w tym obszarze w globalnej organizacji? Dla naszego klienta, firmy działającej w branży ochrony przeciwpożarowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Technical Customer Service Representative.
oferujemy- Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie, będącej globalnym liderem branży, w rozwijającej się jednostce biznesowej
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej jeden dzień w tygodniu
- Pakiet benefitów
- Profesjonalny system szkoleń dostosowany do potrzeb i celów zawodowych
- Odpowiedzialność za pierwszy kontakt z klientem
- Przetwarzanie przychodzących zamówień
- Przekładanie wymagań klienta na kody produktów
- Przygotowanie i śledzenie ofert na podstawie wytycznych cenowych zespołu sprzedażowego
- Maksymalizowanie sprzedaży poprzez proaktywne dostarczanie klientom informacji o produktach i usługach
- Koordynacja wysyłek do klientów
- Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży, działem windykacji oraz magazynem
- Sporządzanie dziennych raportów
- 5-letniego doświadczenia w obsłudze klienta (najlepiej B2B w branży technicznej)
- Wiedzy technicznej (doświadczenie w branży budowlanej lub hydraulicznej będzie dodatkowym atutem)
- Doskonale rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz administracyjnych
- Znajomości narzędzi IT (pakiet Office, systemy ERP); doświadczenie w pracy z SAP będzie dodatkowym atutem
- Umiejętności szybkiego przyswajania parametrów technicznych oraz ich skutecznego wykorzystywania w praktyce
- Zdolności do pracy w dynamicznym środowisku oraz umiejętności zarządzania kilkoma zadaniami jednocześnie
- Biegłej znajomości języka angielskiego
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...